به دعوت رامک بر آن شدیم تا قانون های زندگیمان را بنویسیم.

۱. تا می توانم از خط مستقیم انسانیت عدول نکنم.

۲. هرجا شد نردبان بقیه دوستانم شوم تا پیشرفت کنند.

۳. همه آدم ها خوبند مگر اینکه خلافش ثابت شود.

۴. زیبائی های جهان زیاد است به شرطی که من بخواهم ببینمشان.

۵. عاشق شوم! عاشقانه زندگی کنم و خوب بمیرم.

۶. خداوند فرمود: مومن کوه را جابجا می کند. من همانم! با همان استعدادها و تکالیف.

۷. نویسنده بودن را همیشه یدک بکشم حتی اگر تکفیرم کنند.

۸. تا ۵۰۰ سالگی زندگی کنم.

 

اوسنه - مریم - سفالگر و ... هرکس دلش خواست در این بازی شرکت کند را دعوت می کنم.