گزین گویه ها(1)
هیچ فهم مشترکی بین آدمها وجود ندارد.
هر آدمی همیشه تنهاست.
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و چهارم بهمن ۱۳۹۱ ساعت 10:46 توسط اکرم کریمزاده اصفهانی
|
هر آدمی همیشه تنهاست.
تا امروز درک نمیکردم که وقتی یک نفر را خیلی دوست داری، وقتی آنقدر خاطرۀ خوب با هم دارید که حتی مرور کردنش، چندین و چند روز ازتان وقت میگیرد، وقتی که فکر میکنید یکیتان قرار است برای همیشه برود، دیگر همان لفظ «دوستت دارم» هم توی گلوی آدم گیر میکند؛ مجبوری بگویی: «مواظب خودت باش.» از صبح هرچه آهنگ غمناک بوده، یکجا جمع میکنی و همانطور که حرف میزنی و آشپزی میکنی و آن آدم عزیز زندگیات را نگاه میکنی، هی این فکر را به گوشۀ ذهنت میرانی بلکه برود و دیگر سر و کلهاش پیدا نشود: «رسید آن زمانی که نباید میرسید.»
هیچ چیز ندارم بگویم.
پ.ن.: لیلی عزیزم، یکی از سختترین خداحافظیهای عمرم را با تو داشتم؛ امشب.
پژوهشگر