تهمینه حدادی را 4-5 سالی است می شناسم؛ یعنی دورادور و با آثار کودک و نوجوانش. چندی هم هست که وبلاگش را یافته ام. این مطلبش ـ مثل خیلی از مطالب دیگرش ـ عالی است.

خرمالوی سیاه - چشم هایش