در آستانۀ فصلی سرد: ششم
در کشوری که حرمت و شخصیت دختر به خواستگارهایی است که دارد ـ چه از نظر کمّی و چه از نظر کیفی و چه از دید دیگران و بدتر از همه از دید خودش ـ صحبت از فصل سرد بیهوده است. اینجا یخبندانی است که هیچ خورشیدی ذرهای حال و هوایش را گرم نمیکند.
پ.ن.: بسیار غمگینم. خیلی کم پیش آمده بود که صبح را سنگین از خواب برخیزم و اشکهایم فروبچکند.
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و چهارم تیر ۱۳۹۲ ساعت 10:11 توسط اکرم کریمزاده اصفهانی
|
پژوهشگر